Eylül 2017 - İBRAHİM BULUT/OFFİCİAL
önce iğneyi kendine batır

önce iğneyi kendine batır

Evli bir çift adam eşinin
İyi duymadığını düşünür
Ve ona bir işitme çihazı
Almak ister ama eşinin bunu

    Yanlış anlayıp kırılacağından korkar
Bu konuyu aile hekimüne yani bir uzmana
Danışır ve durumu anlatır
Eşine seslendiğinde eşinin duymadığını
Falan anlatır

 Uzaman doktora uzaman doktor
Adama derki duymamam mesafesi
Nedir tam olarak bilşyormusun eşinin
Adam yok der

  Uzaman doktor adama bir öneri sunuyor
Diyorki eve. Gitiğinde önce 40metreden normal
Bi ses tonuyla bişey de duymasa 30metreden
Söyle duymasa 20metreden taki duyana kadar

  Adam eve gider ve eşinin mutfakta olduğunu
Gürür koltuka oturur eşine seslenir
Aşkım akşam yemekte nevar ses yok
Kalkıp 3-4adım gider aşkım akşam yemeğinde ne var
Ses yok

   2-3adım ileriye gider aşkım akşam yemeğinde nevar
Der ses yok

    Eşine iyice yaklaşır ve aşkım akşam yemeğinde nevar
Der eşi aşkım 5defadır tavuk var diyorum ya der

Şimdi siz bunda bişy anladınız mı

Meğerse duymayan adammış eşi değil eşi cevap veriyormuş
Ama adam duymuyormuş
Kürd ile Türk hikayesi

Kürd ile Türk hikayesi

Bir kürd ile bir türk varmış
O ben daha iyim diğeri ben daha iyim
Deyip duruyorlarmış
Ve yanlarındakiler buna hem bir son vermek amacıyla
Hemde kimin daha iyi olduğunu

   Ortadan kaldırmak amacıyla ortak bir karar alırlar
Ve iki gencin yanına giderler
Durumu anlatırlar

    Arkadaşlar şimdi biz böyle bir karar aldık.
Derler ikinizi ayrı ayrı odalara
Koycaz ve yanınıza birer köpek
Vercez

    Hergün eksiksiz sabah aöğle akşam
Yemeğiniz verilecek
Toplam bu bir ay sörecek
Bir ay sonunda her ikinizide

     Köpeklerinizle beraber
Odalarınızdan cıkartaca bir ay
Boyunca en iyi köpeğini
Eğiten ve köpeğe lafını

   Dinleten bişler yaptırabilen diğerinden
Daha iyi ve daha yetenekli
Olacaktır derler ve kapatırlar odaya
Her gün yemekler verilir

     Aradan bir ay gecer ve bşr ay sonunda
O merak edilen an gelir
Önce türk olan genci çıkarırlar
Köpeğiyle beraber
Kürk genç zayıflamış köpeği şişmanlamış

      Ve komutlara başliyor köpeğe oğlum
Koş der köpek koşar durder durur yat der yatar
Falan

Sıra kürd gencine gelir kapıyı acıp dışarıya çıkarırlar
Bakarlar köpek zayıflamış kürd genci şişmanlamış
Adamlar hade sıra sende derler
Köpeğe komut veriyor köpek ağliyor
Ve dile  geliyor

   Ne olur beni kurtarın açlıktan ölcem diyo
Hemen kürd delikanlın atliyor sana
Bi lokma yemek yok
Taki muhamedo şarkısını söyleyene kadar.


     “GÜZEL KOMİK BİR HİKAYEYDİ”
Çiçekçiye hayat dersi

Çiçekçiye hayat dersi

Yol üzeri çiçek satan bir dükan
Cama köpek satılır diye bir kağıt
Yapıştırmış.ve yaklaşık yarım saat
Sonra ordan bir cocuk gecerken

     Çiçekçi çamındaki köpek satılır.
Yazısını gürür ve içeriye girer
Dayı köpekler nekadar diye sormuş
Bitane almak istiyorum der

     Ve çiçekçinin dediği parama
Çoçuktaki yetmiyor
Cebindeki çıkardığı parayı adama
Uzatıp dayı biraz sevebilirmiyim
Köpekleri der.

 Çiçekçi bi ıslık çalar ve arka taraftan
Koşarak tatlı tatlı 6tane köpek gelir
Bitanesi topalayarak diğerlerine yetişmeye
Calışiyor

     Çoçuk dayı bunun nesi var
Çiçekçi oğlum bunda kemik erimesi
Var ve bu ömür boyu koşamicak der
Çoçuk dayı bu kaç para bunu almak istiyorum

  Çiçekçi. Çoçuga gerçekten bakarım diyorsan bakarsan
Sana bedavadan veririm bunu
Deminki tatlı gözlerle bakan cocuk dayıya öfkeyle
Bakar ve bağırarak ben bedavamı ver desim

    Parasını verecem kaça satcan dedim  bu tepki karşısına
Çiçekçi şaşırır sana kötü bişy demedim bedava
Veriyim desim köpek sakat koşamaz zor yürüryor
Görüyorsun der

  Çocuk eğilir ve ayağının paçasını yukarıya doğru
Çeker bak dayı bu köpekle aynı kaderi yaşiyoruz o yuzden
Onu anlayan birisine ihtiyacı var.
Diğer köpeklerden bir farkı yoktur sakat
Olabilir ama bu diğerlerinden
Kötüdür anlamına gelmez der
Anne Baba kıymeti Biliniyormu

Anne Baba kıymeti Biliniyormu

Hayata dair hiç bir beklentisi kalmamış
Bir insanın yapacakları ve yapabileceklerini
Hiç bir zaman kestiremesin
Mutlu bir hayatı olan ahmedin
Hayata dair hiç bir sıkıntısı olmayan ve
Acı kederi zorluğu bilmeyen

      Yaşamayan anne babadan yana şanslı biridir
Ve anne babasını bir trafik kazasında kaybeden
Ahmet şu yalncı ve acımasız hayata tek başına kalmıştır.

 Kimi kimsesi yoktur anne ababasını kaybetiği haberini aldığı zaman butun dünyası yıkıldı.
Ve daha önce hiç bilmediği yaşamadıği hiç bir fikri olmayan zorlu bir hayatın içine girer

     Ne yapacağını bilemez yaşayan bir ölü derler ya
Aynen öyle yaşayan bir ölü daha önce hiç anne babasından ayrı yaşamamıştır
Ne istemişse almıştır.
Yokluğun ne olduğunu bilmemiştir

Ama öyle bir hayatın içine girdiki
Artık ne zaman ne yapacağını bilmeyen
Bir insan haline geldi.hangi işe girdiyse
Yapamayıp işten ayrılmıştır

     Kutu çevre edinmeye başladı ahmet
Artık neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeyecek duruma gelmiştir
Sokaklarda yatıp kalkmaya başlar.
Yere atılan izmaritleri alıp sigara içer
Çöpten ekmek kırıntılarını alıp beslenmeye
Çalışan bir çoçuk haline gelmiştir

Hada önce yediği önunde yemediği arkasında olan
Ahmet şimdi ise çöpten ekmek arayıp yemeye calışan
Hale gelmiştir.  Yani değerli okuyucularımız
Anne babamızon koymetini bilelim içinde olduğumuz
Duruma herzaman şükretmesini bilelim ne zaman
Ne olacağını kimse bilemez

     O yuzden siz siz olun aile kıymetini ve anne baba kıymetini
Herzaman bilin onlar varken kıymetini bilmeyiz ama onlar
Gidince hayatımızda nekadar büyük rol oynadıklarının
Farkına variyoruz

     “HAYAT KARŞINIZA DAİMA GÜZELİKLER ÇIKARSIN
       GÜZEL OKUYUCULARIMIZ SİZLERİ SEVİYORUM”
Kanlı Yasaklı Aşk

Kanlı Yasaklı Aşk

Anne babayla birlikte 5 kişilik bir aylenin en ufak
kızın başından gecen bir hikayeyi siz değerli okuyucularıma anlatmak 
isdetim bu tumuyle yaşanmış birhikayedir ve afınıza sığınarak
gercek isimleri kulanmicam onun için kusura bakmayınız..

2 kız 1 erkek olmak özere 3 kardeşlermiş
hikayenin başrolu olan en ufak kızımızın
ablasını istemeye gelirler 
konuşulur aileler tanışılır.Kahveler yapılır ve söz kesilir

     günler günleri aylar ayları kovalar derken
nişan ve düğün günü gelmiş dayanmış kapıya
herşey yolunda gidiyor herşey güzel
 sıkıntı yaşamadan nişan duğunyapılır.

  güzel bir şekilde ve ablası evlenir.
kendi evineyani kocasının evinegider.
kendine yeni güzel bir yuva kurar.
aradan 2-3 sene geçmiştir.

   geride kalan kucuk kızımız ile abesi
tek kalmışlardır anne babasıyla yaşamaya
bir gün evlenen kızın ablası babasının evine
misafirliğe gelirken hemen annesini oturduğu
aparmanın.

  altında olan manavcının yanında küçük 
kız kardeşini
gürü ve kendini göstermeden
izler baya samimi haleri olduğunu fark etmiş
bur arada kızın yaşı 17 manavcı 36dır

 ve ablası bişy demeden annesine geçer.
kız kardeşi gelince ağzını aramaya başlar
ama kız kardeşi ablasına birşey demiyor.
bunun özerine ablasıdurumu annesine anlatır.

  anesi kızına konuyu acar ve kızının yanlış yolda
olduguna dair uyarır böylebişy  var ise bitir. der
ama bu uyarı nafile aradan kaç ay gecmiş 
bu sefer anne gürür ve kızına adama bağırır çağırır
adamı uyarır ve yaşının buyuk oldugunu babasının
yaşında olduğunuder

   o yuzden kızının peşinibırakmasını söyler
kızm cahildir daha 17 yaşındadır.
eğer peşini bırakmasan babasına söylerim
der ve bunlara rağmen tekrardan konuşurlarmış

   en sonunda olanlar oluyor kızımızın ablası tekrar 
bunları gürünce kıyametler kopu veriyor ve küfürler
bağırmalar tartışmalar başlamış ve komşular etrafdaki insanlar
toplanmaya başlarlar.

    anne babada aşağıya inerler ve tartışma buyuyor.
ablası adamın özerine yurur babada adama doğru 
yurumeye başlamış o sırada adam belindeki 
silahı çıkardığı gibi ateşler

   hiç suçu günahı olmayan tekderdi kızını 
korumak olan annenin göhsünden girip sırtından çıkiyor
annesi orda yere yığılıp can veriyor.
herşey bir anda olu verdi.
ve yasaklı bir aşk daha kanlı bitmiş oldu.



                 "BAŞTA DEDİĞİM GİBİ BU YAŞANMIŞ GERÇEK
                   BİR HİKAYEDİR?
                   HİÇ BİR ANNE BABA ÇOCUKLARININ
                   KÖTÜLÜĞÜNÜ İSTEMEZLER ONLARI DİNLEYELİM
                   NE OLUR PİŞMAN OLMASINIZ HAYATIN ONLARA
                  VERDİĞİ TECRUBEYE GUVENMEMİZ LAZIM"

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM DOSTLAR TEŞEKÜRLER 
Sevipte kavuşamayan iki insan

Sevipte kavuşamayan iki insan

Kendi halinde kendi dünyasında yaşayan tatlımı tatlı hayat dolu bir kız varmış.
İçinde kütülüğü olmayan etrafa daima gülücük
Sevgi saçan sevgi dolu bir kızdı.

 Günlerden birgün karşısına bi delikanlı çıkmış
Başlamışlar konuşmaya günler günleri aylar ayları derken sevgili olup çıkmaya başlamışlardır
İkiside birbirini dediler gibi severmiş

     Birgün bir çay bahcesinde oturup konuşurken birbirileriyle artık bu ilişkiyi ciddiye bağlayalim diye önmli bir karar alırlar.
Aldıkları bu kararı aileleriyle paylaşmak isterler 
Aradan iki gün gecerken kız annesine konuyu açar?

=Kız-Anne sevdiğim bir çocuk var niyetimiz ciddi der
=Anne-kızım kimdir neyin nesidir diye sorar tanıdıkmı daha yaşın kaç başın kaç diye kızar kızın ısrarıyla cocuğun annesiyle gürüşmeyi kabul eder ve cocuga söyle annesini göndersin bi konuşalım der,

      Kız çok mutlu olur ve hemen sevgilisini arar ve annem kabul eti anneni gönder gelsin annem tanımak istiyor der cocuk anesine durumu anlatır
Ve cocugun annesi bu duruma sevinir tabiki oğlum giderim ertesigün çoçugun annesi 

   Kızın evinin yolunu tutar, kızın annesiyle konuşurlar o arada kızon babası eve gelir ve eşine sorar haım bu bayan kimdir. Kozon anesi yalan söyler bi arkadaş gerceği saklar eşinden
Çocugun annesi bu duruma şaşar ve tepki gösterir kadına yalan dolanla bu işler olmaz 

Niye yalan söyledin der kadın şuan bilmesi gerekmiyor değip kadını geri yolar 
Kadın eve geri düner ve oğluna durumu oldugu gibi anlatır
Çoçuk bişylerin yolunda gitmediğini anlar ve iki gün sonra
Annesini babasını yollar kızın evine

   Gidip durumu anlatırlar cocuklarımız birbirilerini
Sevmişler bizede vazifemizi yerine getirmek kalir demişler
Kızın babası öfkelenmiş ve kızım küçük ne sevmesi
Ne evlenmesi deyip evden kovar cocugun anne babasını

Cocuk kıza bulaşamiyor kızın bütün eşyalarına el koymuş
Babası ve odaya kilitlemiş kızı
Cocuk ne yapıp yapıp kıza ulaşmam gerek 
Deyip care arar durur kızın başına ne geldi
İyimi kütümü bilmem lazım değip kndini yiyip bitiriyor

      Derken kızın telefonundan bir çağrı gelir
Çoçuk hemen arar ve telefonu acan annesi
Çoçuğa bağırıp çağırır senin yuzunden kızımı babası öldurecek
Peşini bırak der seviyorsan bırak kızımı der

Telefonu kapatır ve kızada yalan söylemişler çoçuk
Telefonunu aradı ben açtım artık beni bi daha arayıp sormasın
İstemiyorum annemi babamı nasıl evden kovarlar diye
Kızın kafasını yıkamışlar.
Aradan gecen iki hafta çoçuk aramadık bakmadık bir yer bırakmadı
Son care tekrardan telefon etmekti ve sevgilisinin telefonunu
Arar ve acan sevgilisi

       Çoçuk sevgilisinin sesini düyünca hıçkırıklara 
Boğulur ve kelimeler boğazında düğümlenir konuşamaz
Bir müddet sonra kendini toparlayıp nasıl oldugunu
Ve nerde oldugunu sorar?
Bunun özerine kız sevgilisine niye ariyosun beni bidaha arama
Sanane nerde nasıl olduğumu

Seni niye ilgilendirir değip azarlar  sevgilisini
Sevgilisi bu duruma şalırıt ne oluyor günlerdir 
Neler yaşiyorum biliyormusum ömrümden ömur gitti
Sen ne diyorsun bana 
Beni istemiyormuşsun artık niye ariyorsun der kız

       Sevgilisi sende buna inandın mı peki 
Hiçmi tanımadın beni annen baban anlan aben 
Hepsi beni tehtit etiler ama genede senden vaz geçmedim
Der ve barışırlar bunun özerine anne barıştıklarını
Anlar ve kızla tartışırlar!

 Kız beni sevdiğime vermeseniz kaçarım der
Ve aradan bir hafta geçmeden kız ortadan kayboluyor ne bi telefon ne bir
Arkadaş hiç kimse bilmiyor ve aradan 3ay gecer
Kızın arkadaşından cocuga bir mesaj gelir

MERHABA BEN ....?......?......?......ARKADAŞIYIM
KIZ ŞUAN FLANCA ŞEHİRDE FLENCA KİŞŞYLE EVLENDİRMİŞLER
VE KIZ HAMİLE DER

Çocuk bu mesaj özerine arar numarayı ve konuşur
Arkadaşıyla meğerse bir dünüm tarla karşılığında 
Teyze oğlusuyla zorla evlendirmişler kızı
 Çocugun butun hayaleri geleceğe dahil umutları
Yaşama sevinci umutı yıkılır

     Hayattan bir beklentisi kalmamıştır ve kendi canına kıyar?


         “GERÇEK BİR HİKAYEDİR BU”
BAba olmak

BAba olmak

16 yaşında bir çocuk birgün evde babasıyla tartışiyolar
Ve sinirleni camı çerçeveyi indiriyor aşağıya
 Bunu özerine baba cok sinirlenip çoçuğunu
Evden kovuyor.

    Ve evdekilere diyorki bu evde bunun ismini dahi
Duymak istemiyorum bu evde ismini anan evden kovarım demiş
 Anne yureği tabi her gece yatağına gidip yorganını koklayı
Ağliyormuş içten içe

Aradan 2sene gecmiş ve artık baba karısının gözyaşlarına
Dayanamayıp al şu adresi cocuğun orda git gür demiş
Ve bir kaç şey daha demiş ama annenin aklında sadece
Adresi kalmıştır o anki sevinçle

  Verilen adrese gidiyor uzaktan bakiyor bir tamirhane simsiya
Yağlar içinde eli yuzu siyahlamış cocuğunu
Gürünce ağlamiş ve dükana doğru gidince çoçukta annesini gürür
Ve şaşırır elindeki levyeyi çekiçi atıp koşar annesine
 Annesi  anesi sarılıp öpmeye başlar.

  Ve elindeki kekleri börekleri ve yapmış olduğu orta boy
Pastayı cocuğuna uzatır cocuğu alır elinden
Ve annesi oğlum baban dediki o arkadaşlık yaptığı cocuktan
Uzak dursun eski arkadaşıyla konuşsun
Çoçuk öfkelenmiş anne

  İki senedir beni görmeye beni sormayan baba
Niye karışiyor bana deyip sinirlenir ve annesi
Ağlayarak eve geri döner.
Aradan kaç gün gecer ve anne babaya sorar bey madem
Cocugumuzun yerini biliyodun niye hiç gürmeye gitmedin

  Baba anneye derki hanım hergün gürmeye gitim
Ne yapar ne yer kimlerle takılır nerde yatar
İki sene boyunca onu yanlız bıraktığımımı saniyosun
O benim canım kanım ciğerim ben ondan vazgecebilirmiyim
Der?


    Birbirine sarıtıl ağlarlar ve tam o sırada kapı çaliniyor
Kapıyı acmaya giden anne şok olur oğlu gelmiş ve annesinin
Ona aldığı pastanın iki kat buyuğuyle kapıdaydı ve
Babasını gurur gurmez koşarak gidip sarılmış
Babalar günün kutlu olsun
Anladımdi bni hiç yanlız bırakmamışsın hep yanımda olmuşsun


             “YAŞANMIŞ GERCEK BİR OLAYDIR”


 


Bir anne hikayesi

Bir anne hikayesi

Genç yaşta eşi vefat eden bir kadın
Tekrar evlenmeyi düşünmüyorum der
Ve butun hayatını çoçuğuna adar
El işi boncuk takı gibi işler yapıp
Namusuyla

Oğlunu okutup buyuk adam edeceğim
Der ve cocuğunu okula günderir
Ve seneler sonra cocuk buyur buyuk bir hakim
Olur hali vakti yerinde
Annesi babasının mezarine gider
Ve ağlamaklı bak oğlunu aslanlar gibi yetiştirdim

Ona hayırlı bi kızla bulsam gözüm acık gitmez artık der
Ve bi bayan bulurlar söz kesilir ev tutulur eşyalar alınır
Gelinle damat aldıkları eşyaları
Düzenlerken gelin adayı damata aşkım
Herşey iyi güzelde
Şu çöp kutusunu nereye koycaz der
Çoçukta aşkım koy tezgahın altına işte
Aşkım ona demiyorum anneni diyorum der
   
       Buyun hayatını oğluna adayan kadına
Cöp kutusu  demiştir.
Ve cocuk bişy dememiş öyle böyle derken
Nikah günü gelmiş çatmış
 Salon tıka basa dolu ve nikah memuru kıza
Sormuş evlenmeyi kabul ediyormusım diye


 Kız yuksek sesle evet demiş sıra erkeğe gelmiş
Erkeğe sormuş hakim kızla evlenmeyi kabul ediyormusın
Erkek hayır etmiyorum demiş
Ve butun herkes ayağa kalkmış
Bukadar zaman aklın nerdeydi o zaman
       Adam salonda gözleriyle annesini ararmış ve bulmuş
Ayağa kalkıp annesine bakarak
Butun gençliğini hayatını bana adamış
Ve beni adam etmiş anneme kimse
Çöp kutusu diyemez demiş

  Ve cocuk evlenip coluk cocuğa karışmış öyle diyen
Kız aradan 20 sene geçmiş halada evlenmemiştir


            “HAYAT BU YA HİÇ KİMSEYİ EZKLEMEMEK
              LAZIM KİMSE KÜMSEDEN ÖSTÜN DEĞİLDİR
             BUNU FARKINDA OLMAMIZ GEREKİR”
Alzaymır hastası

Alzaymır hastası

Birgün yaşlı bir dede yolda giderken.
Kaldırımda hızlıca bisiklet süren bir çoçuk
Yaşlı dedeye çarpı veriyor.
Ve çarpmanın etkisiyle yaşlı dede yere yuvarlaniyor.

    Etrafta yaşlı dedeyi fark edenler hemen yardıma koşuyolar
Ve yaşlı dedeyi ayağa kaldırıyorlar yaşlılığın verdiği yorgunluklada
Bitkin halde dede bunun özerine ambulans a haber verilip hastaneye
Gütürülüyor yaşlı dede doktor dedeye soruyor.
Ağrın sısın varmı diye dede yok biyerim ağrimiyor sıslamiyor beni
Bırakın gidiyim der doktora.

Bunun özerine doktor dedecim muayene etmeden
Günderemem diyor.
Muayene etmem lazım bişeyin varmı yok mu diye
Sen istiyorsun diye edememezlik edemem
Yaşlı dede doktora şunu der doktor evde eşim merak eder

   Gitmem lazım doktor dedecim numarayı ver arayalım
Konuş senin hastanede olduğunu söyleyelim
Merak etmez haberleri olur der.
Dede oğlum eşim ALZAYMIR hastası konuşsam bile benle konuştuğunu
Bilmezki
 Doktor peki dede madem hatırlamiyor niye gitmen gerektiğini
Söylüyorsun dede oğlum benim 9kahvaltına yetişmem lazım
Şimdiye kadar hiç geç kalmadım

  O hatırlamasa bile ben bilşyorum ben hatırliyorum
Ve o benim herşeyim dünyam yaşama sebebim
O yuzden o hatırlamasa bile
BEN HATIRLİYORUM DOKTOR OĞLUM DER?

          “HAYAT SEVDİKLERİMİZİN KIYMETİNİ
            BİLDİĞİMİZ ZAMAN GÜZELDİR
            KIYMET BİLME MERHAMETLİ OLMA
            VE KİM OLDUĞUMUZU UNUTMAMA
            ZORA GİRDİĞİMİZDE KAÇMA YERİNE
            MUCADELE ETMEKTİR SEVGİ BUDUR”

Top