21 Eylül 2017 Perşembe

Alzaymır hastası

Yazar Tarih 21 Eylül 2017 Perşembe
Birgün yaşlı bir dede yolda giderken.
Kaldırımda hızlıca bisiklet süren bir çoçuk
Yaşlı dedeye çarpı veriyor.
Ve çarpmanın etkisiyle yaşlı dede yere yuvarlaniyor.

    Etrafta yaşlı dedeyi fark edenler hemen yardıma koşuyolar
Ve yaşlı dedeyi ayağa kaldırıyorlar yaşlılığın verdiği yorgunluklada
Bitkin halde dede bunun özerine ambulans a haber verilip hastaneye
Gütürülüyor yaşlı dede doktor dedeye soruyor.
Ağrın sısın varmı diye dede yok biyerim ağrimiyor sıslamiyor beni
Bırakın gidiyim der doktora.

Bunun özerine doktor dedecim muayene etmeden
Günderemem diyor.
Muayene etmem lazım bişeyin varmı yok mu diye
Sen istiyorsun diye edememezlik edemem
Yaşlı dede doktora şunu der doktor evde eşim merak eder

   Gitmem lazım doktor dedecim numarayı ver arayalım
Konuş senin hastanede olduğunu söyleyelim
Merak etmez haberleri olur der.
Dede oğlum eşim ALZAYMIR hastası konuşsam bile benle konuştuğunu
Bilmezki
 Doktor peki dede madem hatırlamiyor niye gitmen gerektiğini
Söylüyorsun dede oğlum benim 9kahvaltına yetişmem lazım
Şimdiye kadar hiç geç kalmadım

  O hatırlamasa bile ben bilşyorum ben hatırliyorum
Ve o benim herşeyim dünyam yaşama sebebim
O yuzden o hatırlamasa bile
BEN HATIRLİYORUM DOKTOR OĞLUM DER?

          “HAYAT SEVDİKLERİMİZİN KIYMETİNİ
            BİLDİĞİMİZ ZAMAN GÜZELDİR
            KIYMET BİLME MERHAMETLİ OLMA
            VE KİM OLDUĞUMUZU UNUTMAMA
            ZORA GİRDİĞİMİZDE KAÇMA YERİNE
            MUCADELE ETMEKTİR SEVGİ BUDUR”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder