22 Eylül 2017 Cuma

BAba olmak

Yazar Tarih 22 Eylül 2017 Cuma
16 yaşında bir çocuk birgün evde babasıyla tartışiyolar
Ve sinirleni camı çerçeveyi indiriyor aşağıya
 Bunu özerine baba cok sinirlenip çoçuğunu
Evden kovuyor.

    Ve evdekilere diyorki bu evde bunun ismini dahi
Duymak istemiyorum bu evde ismini anan evden kovarım demiş
 Anne yureği tabi her gece yatağına gidip yorganını koklayı
Ağliyormuş içten içe

Aradan 2sene gecmiş ve artık baba karısının gözyaşlarına
Dayanamayıp al şu adresi cocuğun orda git gür demiş
Ve bir kaç şey daha demiş ama annenin aklında sadece
Adresi kalmıştır o anki sevinçle

  Verilen adrese gidiyor uzaktan bakiyor bir tamirhane simsiya
Yağlar içinde eli yuzu siyahlamış cocuğunu
Gürünce ağlamiş ve dükana doğru gidince çoçukta annesini gürür
Ve şaşırır elindeki levyeyi çekiçi atıp koşar annesine
 Annesi  anesi sarılıp öpmeye başlar.

  Ve elindeki kekleri börekleri ve yapmış olduğu orta boy
Pastayı cocuğuna uzatır cocuğu alır elinden
Ve annesi oğlum baban dediki o arkadaşlık yaptığı cocuktan
Uzak dursun eski arkadaşıyla konuşsun
Çoçuk öfkelenmiş anne

  İki senedir beni görmeye beni sormayan baba
Niye karışiyor bana deyip sinirlenir ve annesi
Ağlayarak eve geri döner.
Aradan kaç gün gecer ve anne babaya sorar bey madem
Cocugumuzun yerini biliyodun niye hiç gürmeye gitmedin

  Baba anneye derki hanım hergün gürmeye gitim
Ne yapar ne yer kimlerle takılır nerde yatar
İki sene boyunca onu yanlız bıraktığımımı saniyosun
O benim canım kanım ciğerim ben ondan vazgecebilirmiyim
Der?


    Birbirine sarıtıl ağlarlar ve tam o sırada kapı çaliniyor
Kapıyı acmaya giden anne şok olur oğlu gelmiş ve annesinin
Ona aldığı pastanın iki kat buyuğuyle kapıdaydı ve
Babasını gurur gurmez koşarak gidip sarılmış
Babalar günün kutlu olsun
Anladımdi bni hiç yanlız bırakmamışsın hep yanımda olmuşsun


             “YAŞANMIŞ GERCEK BİR OLAYDIR”


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder