2 Kasım 2017 Perşembe

Kocasını Aldatan Kadın

Yazar Tarih 2 Kasım 2017 Perşembe
Tek başlarında yaşayan
karı koca cocukları yok
eşiyle birlikte yaşamaktalar
kocası sabah cıkar işe gider

akşam eve gelir yemek yer
yatar
bu hep bu şekilde surmektedir
kadının kocası isten gelince
sitresli kızgın öfkeli olur

    Kocasıyla konuşmaya calısan kadın
hep terslenir azarlanır kocasıtarafından
halbuki bayanın tekderdi
eşi işten gelince biraz kocasıyla sohpet
muhabet etmekdir.

   Sıkıntısını derdini paylaşmaktır
konuşmaya calıştığı herhan
fırca yiyip azarlanırmış
kocası cok kutu davranırmış

  birgün kocası uykusundan uyanırken
eşinin diğer  odada biriyle konuştuğunu fark
eder.
ses çıkarmaz
ertesi gün  gene yatağa girip uyuduktan sonra
kadın diğer odaya gidip konuşur
kocası ise uyuma numarası yaparmış
 
   sonra karısını dinlenmeye başlar
kadın şunları söylermiş

-Kendimi çok yanlızhis ediyorum
-bu hayata kimse beni anlamiyor
-ama sen beni dinliyorsun beni anliyorsun
-ve senle konuştuğumda huzur buluyorum
keyfim yerine geliyor
-çünkü biliyorum söylediğim herşeyi
anliyorsun
-ve herne olursa olsun yanımda
olacağını biliyorum
lütfen beni hiç yanlız bırakma
der

     Adam karının onu aldattıgına artık
kesin emin ve boşanma
dilekcesini veriyor
ve bu zaman diliminde
karısına dahada sert davramaya
başlamış

kaç gün sonra kapıçalınır ve
kargodan boşanma dilekçesi
gelir kadın alır.
ve şok olur

 ne ye uğradığını şaşar
vemahkeme gunu gelir
  -hakim kadına sorar senin kocanı
aldatığınısöyleniyor
gece kocanı uyutuktan sonra
telefonla başkasıyla  konuşuyormuşsun
saatlerce

  -kadının gözlerinden yaş akar duner kocasına
bakar kocası ise öfkeli bir şekilde kadına
bakar.

kadın hakim bey evet kocamı uyutuktan sonra
konuştuğum doğrudur
ama başkasıyla değil kocamı uyutuktan sonra namazımı kılıp
diğer odaya gecer ellerimi kaldırıp
allahıma dua ederim çünkü
eşimle konuşmaya calıştığım herhan
beni azarlar duver kızar

bende ellerimi acar dua ederim cunku
beni bir allahım anlar onunla konuştuğumda
huzur buluyorum
beni anliyor çunku

  eşimden bişy istemedim
tek istediğim biraz ilgiydi
derdine ortak olmaktı
birazda  olsa sıkıntılarını paylaşmasını
istedim

hakim adama sorar duydun
ne diceksin adam başını yere eğmiş
ve şunu der tek kelimeyle
beni affetmesini istiyorum

hakim adama der aslında suclu olan
kadın değil sensin

1 yorum: